Promotie van uw woning

  • Invullen van de benodigde documenten: verkoopopdracht, vragenlijst, lijst van roerende zaken (wat gaat mee en wat blijft achter in de woning).
  • Bespreken hoe we de woning zullen presenteren.
  • Vervolgens starten we  onderstaande activiteiten:
  • Kijken op welke manier we de woning zullen presenteren
  • Onderzoek en opvragen van de nodige attesten en documenten bij verschillende instanties. Onderzoek naar de werking van VME ( bij appartementen)
  • Opmeten van de woning;
  • Opmaken van plattegronden van de woning;
  • Fotograferen van de woning;
  • Schrijven van een professionele verkooptekst;
  • Voorbereiden van de publicaties van de woning op diverse websites; 
  • Laten drukken van promotiekaartjes van de woning, die u kunt uitdelen;
  • Opmaken van een verkoopbrochure voor potentiële kopers;

Indien bovengenoemde activiteiten zijn gedaan en uw goedkeuring hebben gekregen, zal de woning worden aangemeld op de diverse websites en op de social media zoals Facebook en Twitter.