- Invullen van de benodigde documenten: verkoopopdracht, vragenlijst, lijst van roerende zaken (wat gaat mee en wat blijft achter in de woning).
- Bespreken hoe we de woning zullen presenteren.
- Vervolgens starten we onderstaande activiteiten:
- Kijken op welke manier we de woning zullen presenteren
- Onderzoek en opvragen van de nodige attesten en documenten bij verschillende instanties. Onderzoek naar de werking van VME ( bij appartementen)
- Opmeten van de woning;
- Opmaken van plattegronden van de woning;
- Fotograferen van de woning;
- Schrijven van een professionele verkooptekst;
- Voorbereiden van de publicaties van de woning op diverse websites;
- Laten drukken van promotiekaartjes van de woning, die u kunt uitdelen;
- Opmaken van een verkoopbrochure voor potentiële kopers;
Indien bovengenoemde activiteiten zijn gedaan en uw goedkeuring hebben gekregen, zal de woning worden aangemeld op de diverse websites en op de social media zoals Facebook en Twitter.